Let's go! :)

God morgon på er :)
Idag tog jag mig en sovmorgon och som vanligt så vaknar jag runt 8.15, haha! Men ligger faktist kvar i sängen och det är väl ändå det som räknas ;)

Dagens planer är att städa klart i stugan och sedan stallet! Kung ska få trava över lite bommar och hoppa lite små hinder är planen.
Ja sedan jag fyllde 20 har det som sagt hänt mycket. Jag jobbar som personlig assistent vilket är super kul! Dock har jag det enbart vid sidan av studierna.
Däremot tar studierna jätte mycket tid, går i skolan ca 2 dagar i veckan men sedan är det ju dessto mer hemmaplugg men då kan man ju lägga upp sin tid lite mer :)

King var som sagt skadad i sommras också, fick ett olyckligt sår under rötmånaderna och fick sedan efter ca 1 månadsboxvila komma ut i liten hade men då fortfarande med bandage och självklart försöker han få av sig bandaget och får ett nytt skärsår på hasen :( så ja han fick vila hela sommaren och har haft en långsam igångsättning och tävlade för första gången på länge i helgen, la:4a och msvc:2 i Alingsås och herregud vilken övertaggad häst jag hade! Så dåliga % men en bra känsla och en fräsh häst. Film från msvc:2 får ni när den kommit upp på yt.

Ni ska även få bilder från halloween festen på kåren i lördags med utklädningstema ofc! Men det får ni efter frukosten!

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0