Jag tror ni hört detta förr, eller?

Ja som sagt, nu kryper det i fingrarna igen och jag hade tänkt dra igång den här igen men ni har nog hört det förr va?! :)

Men plötsligt händer det ju finns det ju något som heter! Mycket, extremt mycket har hänt sedan förr så det finns hur mycket som helst att ta igen och då skojar jag inte!
Den stora nyheten är väl att jag börjat plugga igen. På högskolan Väst i Trollhättan till ämneslärare mot gymnasienivå inrikting svenska med engelska som andra språk och på förenklad svenska pluggar jag till svenska och engelska lärare på gymnasienivå och kan inte säga annat än att det är hur kul som helst! Kul linje och en underbar klass, absolut inget jag ångrar!
King går super super fint och är just igångsatt efter en skada hela sommaren och han är dessutom den ända hästen jag har just nu! Wilma är såld som gymkana ponny och Elvis är utlånad :)
Bloggar från ifånen nu så bilder blir det svårt med så ska försöka få upp lite imorgon!
Och då kommer även en mer utförlig update förhoppningsvis!
Så nu säger jag godnatt och sov gott så hoppas jag att alla gamla läsare hittar tillbaka.

Puss på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0