what if god was one of us?

Vilka härliga hästar jag har :)

King fick en uteritt ändå, hann rida innan det blev mörkt! Så det var riktigt skönt..  Han var ruskigt pigg och rädd för alla isfläckar? haha, lilla tönthäst :D
Så det var inte så mycket mer med det ridpasset, flyttade han lite och lite öppna men mest så blev det galopp i fältsits!
Wilma var JÄTTE duktig idag.. Efter en hel del bråk och lite oschysst spel från min sida så gick hon i form och formad om hägerskänkeln i höger varvet också, där hon har det så svårt :)
DUKTIGA LILLA PONNY :)
börjar äntligen släppa så imorgon är det lastträning till tusen och går det bra så tror jag fan att jag åker och hoppar clear round i Alingsås på torsdag men annars får det bli nästa torsdag.. Men ska iaf, hoppa lite på henne imorgon.. Åh äntligen börjar man komma igång :)

Imorgon blir det tvätta iallafall och städa i sadelkammaren. En riktig stalldag helt enkelt :)
Aja, nu ska jag duscha innan Lovisa kommer hem så jag får lite varmvatten :) Sedan blir det att lägga sig i sängen igen och kolla ännu mer Glee :D Eller ah gossip girl först om det kommit ut men sen glee :D
MUMS!



Hästar är ingen hobby. Det är en livsstil ♣




ALL MY LOVE // K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0