Tog en kula för dig och fick en smula tillbaks

Äntligen inne :) haha, tar sin lilla tid i stallet nu för tiden! :)

Pinglan lägger jag på is för en litet tag och tar henne när jag känner att jag har tid osv. 
Menmen, började med Elvis som var cool lugn, trippade lite i början men ingen fara alls och de sista 15 min så skrittade jag ut på han :) Så imorgon blir det nog utskrittning hela tiden, mycket roligare så än att skritta runt, runt i en paddock.. Dock får jag se hur mycket jag hinner eftersom jag ska passa Alice också så kommer ju inte komma ut i stallet förens runt 5.. 
Men ska försöka komma ut på han iallafall.. 
Wilma fick hoppa på volt lite idag.. Hon blev super trött men var ganska fin i hoppningen.. Dock sticker hon lite väl mycket emot hindrerna och så får man hålla kvar henne i handen mycket i sprången för annars går hon lite sin egen väg efteråt men hon har ju inte hoppat på länge heller så det är okej att hon är taggad i hoppningen.. 
Dock var hon annars helt kaput i huvudet. eller nej hon var SUPER pigg :P haha!
King fick bara ta det lugnt och motionsridas i låg form eftersom han såklart var ganska ömfotad.. Så han får ta det så lugnt tills hovslagaren vart här på torsdag!

Självklart glömde jag också att ta med kameran ut i stallet... Ni får påminna mig lite bättre så jag kommer ihåg den så det också blir roligare läsning för er läsare :)
Men nu ska jag vila ryggen ett litet tag framför en film och sedan duscha och sen MÅSTE jag lägga mig i tid idag eftersom imorgon ska jag passa Alice :) YEYE :D

Så vi hörs förhoppningsvis senare!



plojkortet från 9an.. Hittar ni mig? ;)






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0