tell me what you want from me

God Morgon allesammans!
Hoppas ni sovit gott? :)
Jag har vart vaken sedan 8 men släppt ut hästarna, ringt lite viktiga samtal osv.. 
Nu ska jag börja städa tänkte jag..

Påtal om i Lördags. Jag hade med mig min kamera och tänkte verkligen komma ihåg att ta kort men gör jag det? nej, såklart inte.. Men började med en trevlig förfest hos Mimmi och Jocke och senare in till Nossebro och Casa där drängarna spelade.. Assa, eftersom jag inte minns något så vet jag inte om jag drack för att det var så fruktandsvärt tråkigt eller för att fishen helt enkelt var väldigt goda där. Jag minns inte ;) Menmen, sådana kvällar kommer det ibland men trevligt var det nog allt :D
Jag somnade iallafall själv i min säng hemma efter denna natt så någon eller tillomed jag själv måste ju vart förnuftig och sett till att jag kom hem :) hah!
Men bra mådde jag ju inte igår iallafall och när jag läser igenom mina sms från kvällen och ser samtalslistan så undrar jag vad fan jag höll på med? WOOPS om man säger så.. YES 1-0 till Karin, eller??

Menmen, på schemat idag är städa - cykla till Marielle på kaffe - mocka+foder - rida Wilma. King vilar ju idag som sagt.. Måste avmaska Kavat när han kommer in också, PÅMINN MIG :D

Men nu ska jag börja städa så vrider på spotify på högsta volym och pumpar MADONNA :D




ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0