sjöng sång eller falsk stämma?

Lillebror sitter i rummet bredvid och sjunger högt som bara den, pratar högt som bara den och jag har huvudvärk. Inte cool!

Hästarna gick bra idag. Elvis var cool lugn och skrittade på som han skulle.. King reds ut, idag med vanliga bettet dock och var super pigg men väldigt mjuk och fin. Lekte lite med piaffen idag med! Kan verkligen inte låta bli när han är taggad att bara leka fram det lite ;)
Och Wilma fick hoppa lite. Ställde en kloss längs medellinjen och hoppade på en åttvolt för att hon skulle vänta och liksom inte hinna se hindret så mycket innan det kom och sedan ett vanligt räcke längs långsidan för att få hoppa lite högre och åååh vilken underbar ponny. Taggad till tusen och bara letar hinder, väntar på nästa uppgift och bara flyger över hindret :D
Och på torsdag eller fredag får ni bilder för då kommer Line och hjälper mig med lite mer ordentlig hoppning, SKA BLI SÅ KUL :)

menmen, nu ska jag lägga mig i sängen, fixa naglarna framför lite gossip girl och sedan sova. 
Vi hörs imorgon!


Teo darling ♥






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0