Rock´n´Roll

Åh vad roligt det är att se att alla gamla läsare komer tillbaka direkt när jag börjar blogga igen.. Skönt att nu är så trogna :) haha!
Ridpasset med Kungen idag var liteblandat.. Han bar lugnare och mer avslappnad idag men dock jobbigare i galoppen.. Han tog inte riktigt halvhalterna men fick upp en bra schvung i traven på han och tillomed lite ökad trav kollade fram!
Så överlag så var han duktig och jag var nöjd med han :)
Wilma fick som sagt vila idag :p

Idag har jag ju som ni säkert märkt vart på lite dåligt humör och har velat ha en därändring men inte orkar så nu tog jag saken i egna händer och färgade håret iaf.. Sitter med hårfärgen i nu och självklart blev det brun :) trivs i brunt faktist och har ju som sagt haft det förut så vet ju att man passar i det. 



vad tror nu? Lovande? :P

Så nästa gång jag åker emot Alingsås så blir det att köpa ögonbrynsfärg nu också så jag kan ha ögonbryn på heltid, woopwoop!

Köpte också en sånhär färdig mat med ris, curry och kyckling och tänkte smaskens men nänä, så var det ju annanas i och tjii fick jag för det tål jag inte och jag känner inte för att få Kissieläppar, nä det gör jag faktist inte.. 

Men jag sitter ju hos Marielle och hoppas att hon kommer hem snart för innebandyn börjar 19.00 så jag kommer redan bli sen eftersom färgen ska ur vid typ 10 över 7 och sedan ska smink på men vid halv borde jag kunna vara framme hoppas jag ;) haha! eller nä förresten inte för jag måste blåsa och platta håret med :P haha! Bra jobbat :D

Menmen, ni får resultatet sen. Så håll tummarna för att det blir bra!




ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0