ooooooh what a great friend..



Min lilla Julia :) Ja och jag menar verkligen liten... Ungen äter som en häst men har gått ner så mycket nu pga av hästskötar jobbet vilket gör att man rasar i vikt trots att man äter sjukt mycket! Men hon har verkligen försvunnit men hon ser hälsosamt smal ut! Men iallafall det var inte ämnet :P
Har alltså vart nere i Kungbacka för att hälsa på Julia och fira att hon fyllt 20 och planerna blev Orust.. Av alla ställen så åker vi ut till ingenstans verkligen och jag menar verkligen mitt i ingenstans men det var mycket trevligt sällskap, gott vin och en varm bastu.. Lyckad kväll helt enkelt!

Sedan idag blev det road trip tillbaka till Kungsbacka och lassa in Elvis lilla i transporten som ska vara hos mig nu :)
Denna lilla söta, fina varelse.. Så Julia åkte med mig i Disel-Doris och Lottent tog egen bil och transport med lilla Elvis i så nu står han hos mig :)
Ska ta med kameran ut imorgon så ska ni få bilder på sötnosen!

Imorgon blir det fullspäckat schema typ!
Så jag har seriöst gjort ett schema (a)

07.00 uppstigning
07.10-08.00 frukost, bloggning, läsa bloggar osv osv.
08.00-08.30 släppa ut hästar
08.30-10.00 Mocka, göra foder plocka iordning elvis saker osv
10.00-12.00 Kaffe hos Lotta :) och köpa spån, foder osv
12.00-14.30 Städa huset
14.30-15.00 PAUS och lunch
15.00 och framåt blir det stallet och rida 4 hästar så ah, fullproppad dag helt enkelt :)

Så räkna inte med att det blir någon super uppdatering bara för det kan jag inte lova.. Ska försöka hinna med några tidsinställda inlägg under dagen :)
Men nu ska jag fortsätta planera mitt hemliga projekt lite så vi hörs imorgon! :)


sittandes i telefon med älskade Julia ♥







ALL MY LOVE // K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0