Oh sunny day? fuck no!

ååååååååh, blir så irriterad!
fanns visst saker som kunde förstöra mitt goda humör idag :(
som att tappa bort sin plånbok med en hel del pengar i + bankkort + körkort.. = handikappad karin!
aja, Line ska ringa ica nu och höra om dom sett den och har inte dom hittat den så finns det bara 1 lösning kvar på vart den kan vara; line och amelies rumskamrat eller vad man ska kalla henne har tatt den, vilket gör en så besviken för det är också en vän till mig. 

Hoppas, hoppas, hoppas att vi hittar den för vill inte tro sånt här illa om folk!
Menmen, har nyss vart hos Tess och tackat för designen och druckit lite kaffe och snackat skit :) Det var mycket trevligt och måste göras oftare och när som helst borde joanna dyka upp :) Hoppas hon kan få mig på bättre humör :D haha!

Nå, vad tyckte ni om filmerna? :)

Aja, när Joanna kommit och jag tatt in hästarna så ska jag skjutsa syster till Ica och sedan så ska vi förhoppningsvis till Alingsås så vi kan gå till frid och fröjd.. Hade ju dock vart en fördel att ha sina pengar då -.- BAH!
Men ska inte ta ut min ilska här, för då blir ni inte glada! :D haha!
Ett leende sprider ett leende! :D



såhär snygg är man idag då ;) och jag säger som alltid; osminkad är snyggt!







ALL MY LOVE // K ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0