Make the roules as I go

GODMORGON :D

ååh är på underbart humör idag och det kan verkligen inte bli sämre!
Dels har jag fått ny design som Tess har gjort, TACK SÅ JÄTTE MYCKET :) ♥
Solen lyser och jag kunde sitta ute i bara linne med min kaffekopp och njuta och ikväll kommer underbara Joanna :)
Det kan verkligen inte bli bättre! Eller jo, hade snön vart borta hade det vart bättre men va fan, med denna underbara sol så smälter den fort fort fort :D

Vårt internet har äntligen kommit igång igen också vilket gör att bloggen ska väl vara igång som vanligt nu igen :D
Idag får alla hästar vila pga den dumma snön vilket dom fick göra igår med.. Är ju så hopplöst :(
King går med skor och brodd runt om men inga snösulor för då tappar han bara sina skor hela tiden -.- så han får bara klampar.. Wilma går oskodd vilket gör att hon bara halkar på isen och Elvis går oskodd bak och skodd med brodd fram vilket gör att han både får klampar och halkar på isen. Det är dödsdömdt, det hör ni ju själva :(
Menmen, förhoppningsvis ska det ha smält bort så jag kan rida imorgon igen :)

Kvällen igår spenderades med Line med massa gott och framför filmen Mr. Nobody med JARED LETO.. snyggaste mannen på jorden och en frikort när som helst.. Filmen var lite knepig och man fattade inte riktigt men what a heck JARED LETO var ju med :) Och bara för att han är så snygg så bjuder jag på en underbar bild på han.. Varsågoda, dreggla på!


ååååååh, give him to me!
come to mama!

Dagen och kvällen och även morgon dagen ska spenderas med älskade lilla Joanna som sagt och troligtvis så blir det frid och fröjd ikväll med Line och antagligen några till som hakar på!
Det kommer bli skratt, snack och en del alkohol.. Just som jag vill ha det :)

Menmen, nu kommer resten av bilderna på Wilma som ni säkert väntat på och antar att ni knappt kan bärga er ;) haha! men here it comes...











Fina Wilma :)
Jag tar jätte gärna emot kritik, positiv som negativ! Gärna träningstips också, man är aldrig fulllärd som ni säkert redan vet :)

Menmen, nu är anmälan till högskolan gjord också! IIIIIH :D Ämneslärare gymnasienivå svenska och engelska. De ni ;) Lärare ska jag allt bli.. :D haha! Det trodde ni inte om mig va? :D
ää, nu ska jag ut i det fina vädret eller så njuter jag bara av att sitta inne i värmen (a)
Vi hörs senare lovers and haters!






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0