Loves jesus and America too.

God morgon får väl jag säga eftersom ni inte fått något morgon inlägg!
Det ber jag lite om ursäkt för men gick som sagt ut och släppte ut hästarna och sedan lasttränade jag Wilma. Hon var duktig, för hon gick upp på lämmen med alla 4 ben och var inte rädd för ljudet när hon gick på längre så nu ska vi bara lura in henne hela vägen in i transporten :)
haha, men det kommer nog gå bra..

Men sedan körde jag syster till bussen och så blev det kaffe hos Lotta och tanken var ju att jag skulle åkt till Alingsås sedan men va fan händer då, jo SNÖSTORM? helt seriöst, det är mars -.- 
ååååh är så trött på snön. Så måste säga att fortsätter denna storm så blir det minsann ingen ridning för min del iallafall.. Varken jag eller hästarna tycker det är roligt, så är det bara! Så då rider inte jag helt enkelt.. 

Så ah, ska vänta på att tvätten som ligger i ska bli klar så ska jag slänga i en ny sedan blir det ut i stallet.. Har deppat ihop totalt pga. snön så skiter i att städa i stallet idag, jag är inte på humör!

Så det blir väl något inlägg av glee eller något med :P 



åååh vad jag bara vill ha sommar nu!






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0