jag är ensam jag är inte stark. när kärleken dör!

Ojojoj, fartfyllt kallar jag det :)
Blev lite ändringar i planerna direkt efter det förra inlägget så har inte haft tid förens nu.
Jag skjutsade Marielle och Melissa till dagiset och sedan hem och mocka för att en timme senare åka och hämta dom och som tack bjöd marielle på frukost och sedan direkt efter kaffet så blev det att åka emot alingsås för ett först värdelöst besök på arbetsförmedlingen (som för övrigt är något av det äckligaste stället jag befunnit mig på!) och sedan röngtas och efter det blev det en fika med amelie och nu är jag hemma!
Kl. 4 ska jag vara uppe på granngården där det finns en hästbutik; Hedmans Häst. Så jag ska jobba där tills runt 5 och sedan ridning av Wilma och King. 

Planerna med dom är nog; Wilma, väldigt lugnt ridpass. Hade tänkt skritta ut i skogen men hinner nog bli lite mörkt innan jag hinner rida. Så ett lugnt jogging pass i paddocken, hon har nog en väldans träningsvärk efter igår :) och King ska få träna på galopp-skritt idag med tänkte jag och sedan lite skänkelvikningar!

Ska försöka hinna med några tidsinställda inlägg innan jag måste springa upp emot Lenas så ni har något att läsa under eftermiddagen/kvällen! Så vi hörs senare vänner.




ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0