Its like the way we fight and the times I cry

Todeloo! :)
Kom nyss hem från Marielle! Måste fan påstå att vi är riktiga hurtbullar :)
För det första så cyklade jag dit och hem och självklart var det motvind åt båda hållen (som alltid?) och sedan gjorde vi 75 situps i omgångar av 20. FY FAN VAD BRA VI ÄR :) haha!

Ska dit ikväll så ska vi köra något träningspass hon har på någon dvd-skiva. HEYHEY beach 11 kanske inte är så långt borta trots allt? :)

Nu tar jag bara igen mig en snabbis innan det är dags att dra ut i stallet igen och än har jag inte glömt av att jag ska avmaska lilla Kavat!
Mockning, göra foder, rida Wilma, borsta King och putsa står på schemat idag.. 
Såså, vi hörs efter stallet.. 






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0