Its a beautiful day!

Hej på er igen :)
Huvudvärken har lättat och även samma resultat på illamåendet! SOM TUR VA.. blev änna lite orolig igår att hjärnskakningen jag fick för 3½ vecka sen inte riktigt hade fått läka ut eller kanske tillomed vart något värre än en hjärnskakning men det är nog ingen fara.. Man hetsar ju alltid upp sig över små saker :)

Idag lyser solen igen men paddocken är ju självklart en isgata IGEN :( menmen, 3 hästar ska ut och skrittas och kanske pytte lite trav beroende på vad som går.. Dock kan jag tycka det är bra med sånnahär årstider där det inte går att göra så mycket mer än ordentligt skrittarbete för jag personligen är väldigt dålig på att faktist lägga ner arbete på skritten!
Skritten är faktist en väldigt viktig gångart och jag vet själv efter att man skrittjobbat som mycket en dag att dom blir så fina men trots det så lägger jag aldrig ner tillräckligt med tid på det? Det är väl ändå lite konstigt.. 
Menmen, Wilma, King och Pinglan ska arbetas idag.. 
Fick även ett gullig kommentar på min facebook där min kusins sambo skrev: "Skall du ut med häst i paddocken någon gång idag kan du väl höra av dig, Robin vill gärna titta på. :-)"! Åh, så härligt med sådant. Robin är alltså mitt kusinbarn på runt 2,5 tror jag han är! Super gullig kille och självklart tycker jag det är bra när dom tycker om hästar, GO GO vi berhöver mer släktingar som rider ;) haha!

Men idag ska jag göra lite nytta eftersom det inte blev någon nytta gjord igår pga huvudvärken och illamåendet men först blir det lite titanic och sedan tvätta för fulla muggar! 
Ska även städa lite i köket och hallen osv där det alltid blir så skitit.
Framåt kvällen så ska jag skjutsa mamma och pappa och även hämta dom hos mormor och morfar, dom ska dit på middag och emellan det blir det en myskväll med mig själv, som det ser ut i nuläget iaf med godis, cola och varmchoklad, MUMS!

Men vi hörs senare älskade läsare.. Släng gärna in en kommentar med frågor eller vad ni vill läsa om så får ni en trevligare läsning här med!





ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0