ingen vill veta vart du köpt din tröja

jagud :D
Inlägget har hållts på att skrivas i några timmar nu men inte blivit något av! :)
Menmen, Elvis och Wilma reds ut idag och Wilma var väldigt lugn förutom i galoppen då studsa hon och hoppa men kan ju inte påstå att hon är svår att hålla så man sitter ju bara och skrattar! ;)
Elvis var också lugn och cool. Lunkade på, trippade lite och tog några travsteg när han trodde att jag inte märkte det :D
King däremot var ju något av ett psykfall idag :D Jag skulle nämligen prova att rida han på hackamore för att få lite omväxling när jag ska rida ut och vi ko ungefär 50 m sedan ställer han sig upp, vevar med frambenen och är helt tokig och när jag väl fått han lugn så stog han bara fast frusen på stället och lyssnade varken på hand eller skänkel :s så fick vända helt enkelt och rida i paddocken där han gick hur bra som helst! jag har ju trots allt aldrig påstått att han var normal ;)

När jag väl kom in så gjorde jag middag till familjen och varma mackor stod på menyn, blev för himla smaskigt förresten och nu ligger jag i min säng, 15 kg tyngre än innan maten och ska slänga på en film och sova.. Imorgon SKA det tvättas, så är det bara! :)


bjuder på en gammal bild på underbara Cabbarét.
Så hörs vi imorgon..






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0