ingen sörjer när du dör

god morgon eller ska jag kanske säga god lunch?
Aja, har vart ute i stallet hela förmiddagen och nyss kommit in.. Runt 2 - 3 tiden blir det att gå ut igen för att äntligen rida :)
Hästarna har ju fått 3 vilodagar nu pga snön men äntligen är den borta :D Dock känns det som det är höst nu och inte vår? För här är hagarna geggiga, vädret är grått och ah, det är inte sol och ljust och fågelkvitter! För det är just det jag förknippar med vår faktist ;)

Men idag så ska Wilma få hoppa lite, King ska antingen ridas ut eller dressyr + pytte lite hoppning (dock känns uteritt närmast just nu) och Elvis ska ju också skrittas ut som vanligt, dock ska han skrittas 45 min idag och inte bara 30 :D YEY, äntligen börjar vi komma igång :) haha.. 

Annars så finns det faktist inte så mycket att säga just nu. Huvudvärken förföljer mig även idag vilket är tråkigt men annars så mår jag finfint ska ni se! :)


lilla underbart söta Melker! Joannas hund alltså.
Kan man annat än älska han? ;)






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0