If I should stay, I will allways be in your way

walla balla!
Idag är jag som sagt barnvakt åt lilla Alice som just nu ligger i vagnen och sover.. Snuttan vaknade redan vid 10 över 7 så efter frukot så var hon super trött igen.. Så medans hon sov ordnade jag allt i stallet.. Alltså mockade, gjorde foder osv osv. 

Idag hoppas jag att min kära vän och kund Line kommer på besök så ska vi lastträna Wilma och så tänkte jag mörda henne lite genom att sätta upp henne på King så tar jag Elvis och så kör vi en skrittrunda tillsammans hade jag tänkt så jag hoppas mina planer går i lås ;) 

Men alltså, fram till 17 så är jag barnvakt så vi får ju se hur uppdateringen är över dagen och sedan blir det sen update eftersom jag sticker ut i stallet direkt när jag kommer hem, kan dock försöka hinna med ett inlägg innan, ett snabbt! 
Kameran är med idag så ska försöka komma ihåg att ta bilder så ni får se lilla Alice men blir inga bilder under dagen utan fram ikväll men håll utkik.. Man vet aldrig när ett inlägg eller två dyker upp :D







ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0