i´m a bad bot for don´t even miss her

i´m a bad boy for breaking her heart. 
I´m free fallin.

Ja herregud, stallet är nu mockat iallafall och fodret är klart, jag beslutade dessutom att skippa Wilma idag.. Hon fick ett riktigt jobbigt ridpass i onsdags och igår jogg, så då kan hon vila idag och imorgon och sedan ridas igen på söndag och King vilar ju söndag och måndag så ah, det blir skönt :)

Nu hade jag tänkt städa klart mitt rum, lite små plock, dammsuga, damma och tvätta golv kvar och sedan iallafall hinna slänga in en tvätt innan jag ska ut i stallet och rida King runt 4. Idag hade jag tänkt försöka få igång schwunget på han lite mer och också fortsätta rida i ett bra framåt tempo som jag gjorde igår! Han blir så flashig och fin då :) haha!
Dessutom så om han är på tårna som igår så leker vi lite med piaff idag igen. Jag känner att; okej han är ung det är han. Men jag står långt ifrån stilla på stället och trampar utan vill bara få fram "trampet" i han och när jag bara leker några steg med det så, så ser jag inget fel i att göra det även på en ung häst. Gör ni?
Hur är era åsikter om det där med att leka fram lite svårare rörelser redan i ung ålder?

Menmen, Madonna håller mig sällskap nu och jag ska sätta igång igen. Adrenalinet pumpar fortfarande efter herrarnas staffet i VM så lika bra att ta vara på det ;) haha!

Vi hörs senare lovers and haters. 





ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0