I dont know what your heard about me

okej, klockan är 11 och det ända jag har gjort är att släppa ut hästarna och ätit frukost? Detta bådar inte gott assa :s
Måste sätta fart.. Innan 2 måste jag iallafall ha städat mitt rum och vart och lämnat barnstolen hos Marielle.. 
Helst slängt in en tvätt också.. Sedan måste jag ut och mocka och rida. 
Hinner jag inte rida Wilma idag så är det inte så farligt faktist. 

Om ridpasset igår.. Wilma joggades ju som sagt bara. Var väldigt trevlig! Tog bra stöd i handen och var ganska lugn :D
King var lite på tårna men ganksa fin faktist.. Var inte riktigt lika duktig i galopp-skritt arbetet som i onsdags men helt okej, skänkelvikningarna var han fin i också, försökte få ett lite mer flyt i dom och lite mer tempo överhuvudtaget igår eftersom han lätt står på stället och trampar luft. Och han blev fin av det, lite stark bara men halvhalt halvhalt halvhalt så ska det nogbli bra det med :)
Kunde inte låta lite att leka lite med piaff igår när han var på tårna och jävlar! Han kommer bli en fin piaffhäst tror jag minsann! :D haha!

Men nu ska jag vrida på musiken och börja städa! :D 





ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0