goodbye my lover, goodbye my friend

Nä herregud vilken dag.. Börjar dåligt men får hoppas att den inte slutar riktigt lika illa.. Dock kommer bloggandet sluta illa idag, det vet jag :P 
Började iallafall med att jag försov mig och Julia ringde och väckte mig, sänder ett stort tack till henne :P
Fick slänga på mig kläder och sticka ut till stallet.
Där hade antagligen en älg eller något röjt inatt för några staket var nere så fick laga dom.. SUCK
Men sedan fick hästarna komma ut iallafall och Elvis var cool lugn och kollade runt i sin hage, tog ett travsteg och sedan så började han tugga på sitt hö. Så skönt och inga problem att leda ut var det heller :)

Sedan mockade jag, gjorde foder, sopade, spånade upp Elvis box osv osv och blev på super bra humör faktist! Det är så härligt när stallet bara genom att finnas till och ge en arbete kan få en på bra humör!
Sedan blev det lunch och efter det kaffe hos Lotta och så fick jag dra mig därifrån för att åka och köpa spån och foder och nu är jag äntligen hemma!
Ska slänga på mig ridbyxorna nu och sticka ut i stallet och rida alla 4 små ponnyskruttar!
På schemat står skritt av Elvis i 30 min, Skritt+lite trav av Pinglan, lite hoppning av Wilma och King får jag se hur han kan gå när han har tappat en sko. Han brukar lätt bli lite öm och hovslagaren kommer inte förens på torsdag -.- menmen, smällar man får ta :)

Men dags för mig att sätta fart! Men först får ni en bild på lilla Elvis och Julia, dock väldigt gamal!








ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0