God Morgon

usch vad tidigt man fick gå upp, inte alls vad man är van vid ;)
Jag är ändå noga med att inte sova bort hela dagen i vanliga fall och eftersom jag alltid får släppa ut hästarna så finns det ingen möjlighet till det heller men jag brukar ändå tillåta mig att sova till 8.. Men idag hoppade jag upp ur sängen vid kvart i 7. Trodde faktist jag försovit mig eftersom det var så ljust ute men icke då, det är bara den underbara våren som är påväg som gör att det är ljust så tidigt!
Hur awesome är inte det? :)

Sitter just nu och väntar på att kaffet ska trilla ner så ska jag sätta mig och äta lite frukost. Alice ligger och sover i sin säng och ska nog göra det i iallafall 45 min till. Glömde såklart kameran hemma men kan springa in hemma senare och hämta den. Ni måste ju få se lilla söta alice :)


Dagens planer blev alltså lite annorlunda nu när jag kom på att jag skulle hit idag, hahaha! tur att jag inte glömde det!
Men när Alice vaknat så blir det frukost för henne också och sedan emot stallet och släppa ut hästarna en snabbis!
Och efter 17 ikväll när Emma kommer hem så ska jag hem och rida mina 2 stollar! Så blir ingen uteritt för Kings del idag eftersom det hinner mörkna så mycket och tycker faktist inte om att rida i mörker. Nog att man kan ha reflexer osv men bilarna ser en inte lika bra för det. Och just det där att om man tycker en bil för för fort och man vill be den att sakta ner, den ser ju inte dina gester? Så, uteritt imorgon för båda hästarna och paddock för dom idag! Det blir planen :D

Menmen, kaffet klingar att det är klart och jag är hungrig. Så vi hörs senare ju!




ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer
Postat av: Mli

Tack Karin ! :D

2011-03-08 @ 08:50:16
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0