god morgon rätt och slätt

god morgon kära vänner :)
Jag har nu släppt ut hästarna och mockat åt Wilma och Elvis och under hela morgonen även pratat med Line :)
Jag väntar nu på att kaffet ska bli klart och halv 11 så ska jag åka och hämta Line vid bussen och sedan blir det att åka hem, mocka och göra klart allt foder, städa inne i huset och tvätta och sedan STALLET :D

Wilma och King ska hopaps idag och Elvis ska skrittas ut som vanligt :)
Vad det blir för övningar än har jag inte riktigt funderat ut men bilder kommer det bli iallafall, det kan ni räkna med ;) 
Så idag blir det en riktig bildbomb framåt kvällen så håll absolut utkick.
Dock väntar jag fortfarande på förslag om vad ni vill läsa om?!
Släng in ett förslag, en kommentar, hur svårt ska det vara? ;)


cabbarét






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer
Postat av: Fia

Jag skiter nog i vad du skriver, jag kollar gärna bilder ;) Annars tycker jag det är kul med filmerna på hästarna :)

2011-03-24 @ 13:45:03
URL: http://eppiejones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0