God morgon :D

Just nu sitter jag vid köksbordet och skrattar med Line :)
Äggen kokar och är snart klara och jag har bara ridning kvar i stallet!
Eller ah foder också men får ta det ikväll eftersom pappa inte hade kört in något nytt hö! :P
Idag ska jag och Line skritta ut på Elvis och King och sedan rida Wilma lite. Jag vet inte om det blir Line rider och jag håller lektion eller om jag rider först och Line lite sedan ;)

Kl. 1 ska jag öppna Hedmans affär och vid halv 4 så ska jag med Lotta till Nossebro.. Ikväll blir det sedan stallet igen för att göra foder och putsa! Så ah hektisk dag. Och nu blir det hektist igen för ska springa ut i stallet :D

Syns och hörs senare. 






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0