god bless the broken road that lead me straith to you <3

Ojojoj, fick ett ryck där och nu är rummet klart, en ny tvätt i tvättmaskinen, tvättstugan halvstädad, en tvätt hängd och innan jag drar ut i stallet ska jag sotera lite tvätt! :)
Kom på just att idag skulle jag ju stödat hela huset också, men efter min dåliga natt så hade jag helt glömt bort det så det får bli imorgon eftermiddag skulle jag tro.. Så det är fint när mammsen och lovisa kommer hem efter tävlingen.. Ingen ledig lördag här inte ;)
haha!

Menmen, just nu sitter jag i min säng (jag snodde tillbaka en av mina tempurmadrasser som mamma och pappa "gömt" för mig pga av att dom sa att dom gjorde min rygg värre) och har det jävligt gott med mjusik! :) fint skare va!
Min säng blev förövrigt väldigt mysig och kärleksfull när jag bäddat om.. Röda lakan, påslakan osv med vita hjärtan. Åh nästan lite alla hjärtans dag feeling över den. Synd bara att det är drygt 11 månader kvar ;) men va fan, who gives a fuck? ;)

Menmen, ska mysa lite för mig själv innan jag drar ut i stallet och rider min Kung :)




ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0