Fettma? Yes it is

Humöret är på topp efter att ha ridit mina smä älsklingar :)
Marken var bättre än jag trodde, mjuk och fin med massa slask bara så blev lite ordentliga ridpass på dom ändå!

Wilma var jätte duktig, ställde sig fint i höger sidan och fattade galopp jätte bra.
King var lite hård i munnen och har ju tappat en sko så blev inte så hårt arbete på han utan mest motionsridning men han var också fin på slutet.
Och sist underbara lilla Pinglan :)
Är inte riden ordentligt på jag vet inte hur länge och tog typ 10 min innan hon var mjuk och fin i sidorna, blev lite trav också och hon är ju den mest underbara lilla häst som finns.. Rider med ett leende på läpparna hela tiden.. Bra sagt av emelie att jag skulle sätta igång henne igen :)

Nu har jag och bror nyss ätit taccos och snackat massa skit.. Min underbara lilla bror som egentligen är längre än mig och inte så liten längre men i mina ögon är han fortfarande 8! :D haha det är väl så det alltid är.
Men nu ska jag svulla mig framför en film med mina chips, mitt godis och min cola! MUMS, fettma here we come :D






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer
Postat av: Mli

Jag är bra smart ibland ;)



Kan du inte lägga upp mer bilder ? Lite roligare då :)

2011-03-11 @ 21:00:07
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0