don´t hide yourself in regret.

Fyfan för landet säger jag bara!
Men jag ska sluta tyngas ner av alla andra och bara se framåt, göra något vettigt av mitt liv vilket jag redan egentligen gjort. Jag har redan kommit mycket längre än dom gjort och någonsin kommer göra men vem njer sig med att vinna? Man ska slå dom med hästlängder! haha, ja lite fyndigt tycker jag allt! ;D

Menmen, fick nyss en idé om hur jag ska gräva ner mig i ännu mer arbete av kära lilla Emelie , nämligen att sätta igång Pinglan! Och varför har jag inte tänkt på det? :)
Kan ju köra en liten "horses now and then" och berätta om Pinglan :)

Shira
född 2000
Pilot - Skjerdingson
Shira eller Pinglan som hon heter till vardags är mammas nordsvensk som hon avlar på.. Mamma köpte henne som 6 månaders föl så Pinglan har alltså vart hos oss i 10, 5 år. Det är inte illa pinkat ;)
Hon är inriden av min stora syster och vidarutbildad av mig! Men nu de senaste åren har hon mest gått med föl och jag har ju inte bott hemma så hon är inte riden så mycket men nu ska jag alltså sätta igång henne :)
Pinglan är en super pigg och jätte fin häst, väldigt lätt i typen som man inte kan tro eftersom hon är nordsvensk brukshäst. Men en underbar liten häst är det.. Man kan tro det eller ej men när du hoppar eller rider ut på henne så är det en pelhamstång vi får använda nu för tiden. Hon går inte att hålla, hon blir så stark och emot henne har man inte så mycket att sätta emot :)

Menmen vi tackar emelie för den idén (att jag inte tänkt på det tidigare?) haha! Men nu, BILDER på denna lilla underbaring :)
















Emelie och Pinglan :)








Emelie och Pinglan igen!










Om någon snackar skit om nordsvenskar så visar jag dom alltid bilder på Pinglan och wips har dom en annan uppfattning? haha, lite roligt va :D Men förstår dom fullt ut!


Menmen, nu ska jag fortsätta kolla glee (förvånade?) så hörs vi kanske senare eller imorgon.. 






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer
Postat av: Mli

Sv: Haha ja, kör på det ! Och så kan du åka på samma hopptävlingar som jag tycker jag ;)



Ojj, vad tråkigt.. :/ Men roligt för dig för en stund :)

2011-03-09 @ 22:00:15
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/
Postat av: Mli

Sv: Haha ja, kör på det ! Och så kan du åka på samma hopptävlingar som jag tycker jag ;)



Ojj, vad tråkigt.. :/ Men roligt för dig för en stund :)

2011-03-09 @ 22:00:29
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0