Det är fan ingen GOD dag!

ÅÅÅÅÅÅÅH. ni får ursäkta, här kommer ett riktigt klagoinlägg men just nu måste jag bara få ur mig det. 

Jag blir så trött på allt jävla skitsnack och ryktesspridning. Man får skit slängd på sig och personen som ska vara en väldigt god vän till mig tror hellre på rykten och den skiten än att tro på mig? Hon låter mig inte ens förklara och säger att man inte kan lita på mig? VA FAN ÄR DET FÖR STIL?
jag antar att det är så en liten jävla håla funkar. Men fy fan vad trött man blir, riktigt jävla trött på det. Och sedan via sms? seriöst, ta det face to face istället.. 
Men det som gör en så jävla ledsen är att personen i fråga kallar mig opålitglig när hon själv undanhåller och LJUGER om saker som betydligt mycket viktigare än detta och vad gör jag? Jo jag skiter i det för att inte skapa onödig drama. Varför i helvete ska man bry sig så jävla mycket och om man nu bryr sig varför inte tala med personen i fråga och låta den förklara sig eller iallafall skydda sig mot dessa jävla påhopp istället för att tro på falska rykten? 

En vän ska låta den andra vännen förklara sig och förklara situationen annars är den fan ingen vän!





Jag som haft en riktigt bra dag och känt att jag vart riktigt nöjd med mitt liv har helt plötsligt joinat the dark side igen.. Tro fan att emo musik kommer strömma ut genom mina högtalare ikväll!
Jag inser just nu varför man inte saknar Sollebrunn och byhålelivet. Jag gör verkligen det. Vem lurar man egentligen? 
Jag har alltid vetat att skitsnacket går men att det går så långt så att man tror på skitsnacket? Då har det fan gått för långt. Jag är trött på det här, jag skiter i allt nu. Tur att jag snart får en häst till så jag kan gräva ner mig i arbete och inte ha tid för något annat. 
I give up trying to fit in because I don´t really want to fit in.
Menmen, just nu för tillfället skriver jag inte mer. Måste bli på bättre humör först. Men ni kommer nog få något eller några inlägg till idag, tro mig :)





ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0