Dagen borde ha fler timmar!

Och jag skojar inte, den borde verkligen det. Eller så borde jag ta mer vara på tiden? 
vad tror ni ?
Jaja, iallafall, jag steg upp ur sängen vid 8 som vanligt och märker då att Carina, en inackodering är i fullgång med att släppa ut? WTF, var faktist min första tanke.. Och när jag kommer ut så ser jag självklart att hon har skrivit upp sig på utsläpper igår kväll efter att jag gått in, SUCK. Kunde satt igång inomhus då med en gång istället. Menmen, jag mockade då iallafall. Sedan blev det kaffe hos Lottan och nu har jag sorterat massa tvätt och hängt tvätt och samlat ihop mass smutstvätt och nu ska jag byta tvätt igen!
DEN TAR VERKLIGEN ALDRIG SLUT -.-
Har ni samma problem eller är det bara min familj?

Jo, jag har även städat mitt rum, eller ah plockat ihop allt och lagt in rena kläder i lådor och garderob osv osv. Alltid lika skönt när det är gjort :D
Dagens ridning blir King och Wilma i paddocken. King får ett ordentligt dressyrpass eftersom han var så ruskigt pigg igår och Wilma får lite lättare dressyrpass eftersom hon hoppades lite igår och hon ska hoppas imorgon eller på fredag!
Elvis ska skrittas ut som vanligt, får där emot se hur det går eftersom vi har storm här idag! :D Menmen, man måste ju få lite spänning i livet, eller vad säger ni? :)

Dock tycker jag att ni får ge lite idéer om vad ni vill läsa om! Blir ju roligare för er ju, släng iväg en kommentar om något ni vill läsa, något ni vill se som jag ska ta kort på? Kom igen nu ;)


Bjuder på en urgullig bild på lilla Wilma.
Keiths dotter! Och självklart äre Iris hon håller i famnen, dck väldigt mycket mindre än vad hon är nu ;)






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer
Postat av: Josefin

Var köpte du den Katten på tal om inget ???? Så lik en vi sålde!!

2011-10-21 @ 22:27:51
URL: http://ledner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0