club cant handle me

god kväll :)
har äntligen lugnat ner mig och kan se saker från den ljusa sidan.. Jag har inte gjort fel och det är något rövhål som hittar på skit helt enkelt!

Angående dagens ridpass så är jag så nöjd över lilla Wilma. Hon har äntligen börjat ta stöd på bettet och hon tuggar mer och mer.. Hittade även några knappar i galoppen idag så är riktigt taggad inför ridpasset på henne imorgon :)
Imorgon ska även King ridas igen och jag funderar på att rida ut. Var ruskigt länge sen nu för han så det är dags tycker jag . Vägarna har ju dessutom blivit riktigt fina nu så får passa på. Så jag håller tummarna på solsken imorgon så man kan få lite vår känslor! :)

Annars finns det inga mer planer för morgon dagen eller jo, tvätta tvätta och tvätta och städa lite i stallet hade jag tänkt. Hade tänkt röja ut mina skåp och lådor osv och få lite ordning på mina saker.. Ska ju som sagt hålla mig sysselsatt.. :P Ut och gå hade jag tänkt göra om det är fint väder också. Besöka min fina farfars grav är då planen. Har tillbringat på tok för lite tid där så får gå dit och ha lite catch up med han, han hänger ju inte riktigt med i svängarna längre, haha! :)
Menmen, nu ska det sättas på ännu ett avsnitt av Glee och så ska jag försöka sova. Så vi hörs imorgon. 




ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0