boooom baby boooom!

internet vill fortfarande inte funka vilket gör att jag sitter på det mobila internetet :( Blir så trött på det va!! Det mobila är såååååå segt.. Men aja, bjuder på lite bilder från ett inlägg jag började göra igår innan internetet krasha! Ni får hålla ut för uppdateringen kommer bli dålig så länge jag får ha det mobila eftersom det är så segt och bilder är ett stort plus om ni får eftersom det tar 1000 år att ladda upp dom :(

Men här har ni några bilder från igår helt enkelt!
Elvis är super glad och skrittar på för fulla muggar i en halvtimme / dag och såret läker jätte fint!
Wilma går verkligen SUPER bra nu.. Ska hoppa henne lite imorgon faktist inte det inte är så att det kommer snö inatt :( Det skulle göra det, men håller tummarna för att det inte gör det.. 
King fick på sin tappsko idag så red ordentligt för första gången sedan i fredags och ohlala vilket läcker liten häst jag har assa.. Fick fram några super bra ökade traver på slutet med.. DUKTIG HÄST!

Men som sagt, skritt på Elvis i 30 min imorgon med, Wilma ska förhoppningsvis hoppas lite och King ska nog ridas ut om vädret tillåter! woopwoop, det går bra nu, kompis det går bra nu (y)




elvis lilla :)








underbara hästar ♥

hörs senare vänner!






ALL MY LOVE // K ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0