blod, SVETT och inga tårar

woohoo.. Nu sitter jag nyduschad hos Marielle efter att ha vart på programträningen i Loo.. 
Min lilla häst var helt knäpp/pigg idag och hoppade runt och for som en galning vissa gånger och sedan så tror han att han ska göra vissa saker och så ska han inte det och då blir han sur och stressad för att han gör fel och vi hamnade lite i en ond cirkel men gud vad fin han blev på slutet ändå. Riktigt fin faktist!
Och Barbro var en dröm att rida för, RUSKIGT bra :) Fick massa bra tips så taggar gärnet ju inför nästa gång man får hoppa upp på hästryggen och träna :) haah!

Men det var nyttigt för både mig och King idag faktist, mycket nyttigt. 


Ikväll bjuds det på förfest hos Mimmi ♥ och sedan vidare till ett litet uteställe i Nossebro (OMG jag vet.. ) där Drängarna spelar (JA jag har blivit bonne men dom är ganska sköna faktist ) så ikväll blir det vin och MASSA shots. WOHO, nu jävlar ska vi se på fylla :) Nej men inte så men dimman är ganska skön ibland och det är väl den man satsar på att finna när man häller i sig dessa alkoholberikade sakerna ;)

Men ska iallafall vara social med min lilla söta Marielle som faktist följde med mig till Loo idag och kollade på tråkig dressyr, underbara vän ♥
Så vi hörs antagligen senare!




ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0