åååhoj!

Då var man inne från stallet och har tillomed fått lite mat i magen, smaskens..
Alla 3 hästarna gick super duper bra idag verkligen.. 
Elvis var helt cool lugn trots stormen som ven så vi nästan välte vissa gånger.. 
King fick ett dressyrpass i paddocken och var riktigt fin tillslut.. Höll ihop sig bra, gick KANON i förvända galoppen och gjorde tillomed en riktigt bra längning och det bästa av allt, JAG SATT NER TYP HELA TIDEN.. :D
Har haft såna sjuka problem med att sitta ordentligt ner i sadeln efter ryggproblemen men äntligen börjar det komma tillbaka, så skööönt! :D
Wilma däremot var ja, lite som hon var ;) väldigt pigg och gick upp med huvudet en hel del i galoppen men så tog jag några skutt och efter det var hon en helt annan ponny, ohshit säger jag bara.. SKIT FIN verkligen, helt stadig, lugn och harmonisk. jätte fin ponny..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan lägga mig i sängen med Gossip girl så vi hörs imorgon och då kommer även line så då blir det bilder :)
AWESOME.. 


bollboll ♥






ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0