to win the race you have to be in it.

God kväll/natt alla vänner och ovänner!

Jag har just kollat på Mean Girls 2 vilken var en ganska bra film faktist.. Lite sådär väldigt tjejig bara men vem har sagt att det är dåligt? ;) haha!
Nej, mina förhoppningar var faktist att bli trött men det lyckades jag bara sådär bra med så nu slänger jag upp ett inlägg här och sedan blir det film igen.. Vanligtvis somnar jag faktist väldigt bra till filmer men tydligen inte nu..
Jag tänkte imorgon om jag kommer ihåg/orkar/hinner göra ett videoinlägg på stallet som ALLA andra har också men va fan, ni vill väl se mitt stall med! Haha!! :D Vi får se vad det bjuds på helt enkelt.. 

Men som jag sa innan så ska ni också få mina mål för 2011. Både personliga och med hästen..
Så vi kan ju börja med hästen..

SB King Rascal
  • Mitt mål under 2011 är att på regional LA nivå rida på minst 65%.
  • Påbörja MSV-rörelser inför nästa år
  • Få han lugn och stabil ute på tävlingsplatser så han fokuserar på mig inne på banan och inte allt annat runt omkring
Jag har faktist sänkt mina mål sedan jag slutade hos Camilla. Dels för att jag inte har samma träningsmöjligheter här hemma och dels för att min egna kropp inte är helt fräsh än. Tidigare var ju mina mål att kvala Falsterbo och Flyinge med King i år men jag skjuter upp det ett år och försöker bara få han lugn på tävlingplatser osv då han är väääääääldigt tittig av sig må ni tro ;) Den pöjkvaskern! :D 
Sedan är självklart ett drömmål att klara kvalgränserna vilket ligger på 74%, men det blir nog ett senare projekt. Måste bygga huset från grunden ni vet!

Karin Hallén
  • Bli en bättre person. Förbättra allt med mig helt enkelt
  • Sluta äta så mycket godis och försöka att bara hålla det till helger
  • Träna min egna kropp bättre dels för att bli smalare och mer "fit" och dels styrka för att bli bättre i ridningen
  • Komma in på utbildningen jag vill i höst
  • Få en frisk rygg
Ja, tror inte jag behöver gå in på någon av dessa punkter mer noggrant. Tror faktist ni förstår de allihopa ändå :) haha!
Men det är iaf målen som jag har satt upp för mig och King under året. Frågor på det? Nej vad bra :D haha!!
Men självklart, har ni frågor så släng bara iväg en kommentar och har ni inte frågor så släng iväg en kommentar ändå.. Kom ihåg, det är NI som gör bloggen.. Tack vare ER jag fortsätter så keep up the good work.





"Ett leende kan rädda någons dag"
PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0