The bitch is back

Tjulululu!
Efter ett stoooort uppehåll så är jag nu förhoppningsvis tillbaka! :)
Det senaste har jag inte bloggat för jag har inte vetat vad jag ska skriva. Det har hänt så mycket fast ändå inte?! 

Vi tar allt i punktform så blir det lättare..
  • Flyttat hem till mamma och pappa pga ryggen
  • Flyttat in hos Marielle och underbara Melissa typ
  • För att sedan flytta hem igen för mamma och pappa blev sura
  • massa läkarbesök för att klura ut vad det är med ryggen men tydligen stämmer inget
  • överladdad 5åring som är sjukt jävla fiiiiin vissa dagar ( ska försöka fixa film/kort någon dag)
  • sagt upp kontakten med min bästa vän
  • blivit lite småkär, men sedan försvann det igen
  • VILL HA BARN x1000
  • insett att jag vill flytta från sollebrunn igen även fast jag ibland saknat det
  • börjar umgås med Lizelott igen, THANKS GOD :)
  • och maaaaassa mer typ
Ni ser, har haft fullt upp fast ändå inte! :)
Just nu kände jag bara att det kliade i fingrarna och att jag ville skriva men har inget vettigt att skriva så återkommer när jag har något vettigare att skriva iaf :) haha! 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Martina

Har du och Fia sagt upp kontakten? :O

Äntligen!!!! haha har saknat ditt bloggande!

Puss <3

2011-02-06 @ 11:19:47
URL: http://flugornaifilmen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0