SVAR PÅ TAL

Fick nyss en fråga av en "anonym". Går ju som sagt att spåra IP adresser så vet ju vart du bor men inte vem du är.. Menmen, alla är fria att ställa frågor dock tycker jag det är tråkigt att man inte vågar stå för sin fråga utan skriver sig som anonym. 
Frågan löd: "snälla svara på min fråga. VARFÖR målar du dina ögonbryn kolsvarta , när du är helt orange egentligen? :s kan påpeka att de ser ut som fan . ingen som kan tycka det är snyggt iallfall"

Svar: Självklart anonym ska du få svar på din fråga. Det märks ju redan på frågan att personen i fråga inte har träffat mig i verkligheten för då hade den vetat att mina ögonbryn är bruna, åt det mörkare hållet och inte kolsvarta som den så fint uttrycker det. Och svaret är helt enkelt att JAG tycker det är snyggt, de flesta av MINA VÄNNER tycker det är snyggt och jag sminkar mig faktist för att JAG ska bli nöjd och tycka JAG SJÄLV är snygg.. Inte för alla andra. Jag sminkar mig för mig och är nöjd med det. Sedan accepterar jag att alla andra tycker olika men varför ska jag bry mig om alla andra. 

Hoppas du var nöjd med svaret?

Sedan vill jag predika en sak som väldigt många andra också gör. Kan du inte stå för vad du tycker på internet så skriv inte det.
Jag blir jätte glad över kommentarer. Både negativa och positiva men kan du inte stå för vad du skriver med ditt namn så anser inte jag att du ska kommentera men what a heck.. TACK ANONYM DU HÖJDE MIN STATISTIK! :D




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0