sleeping beauty

God morgon allesammans! :)
Eller jag har faktist vart vaken i sådär 40 min redan men har spenderat de 40 min på att tvätta bort smink(vilket jag ALDRIG orkar på kvällarna), tvätta ansiktet, smörja in ansiktet, klä på mig och äta frukost.. 
Idag ser dagen ungefär ut såhär:
  • Släppa ut alla hästar utom King
  • Rida King
  • Lunchfodra hästarna
  • Mocka
  • Göra foder
  • putsa
  • Dusch och packa allt som behövs för ikväll
  • Kaffe hos Marielle/Lotta innan jag åker emot alingsås
  • PÅMINNELSE! MITT BUSS KORT HOS MARIELLE....
  • Förfest med Amelie
  • TRÄDGÅRN MED AMELIE. WOOOHOOOOO!!! :)
Vi kommer rocka stan ikväll.. Antagligen blir det typ jeans någon snygg topp och kavaj idag igen för det är så JÄVLA KALLT ute va så vägrar gå ut i ngon annat! haha. 

Hinner tyvärr inte göra något tidsinställt inlägg till er nu för måste springa ut till hästarna.. Annars blir jag ALDRIG klar idag.. Så vi hörs när vi ses.. 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0