shes alive!

kära läsare.. 
och då menar jag verkligen kära! Igår hade 33 av mina trogna läsare vart inne och kollat om jag levde, vilket jag inte då gjorde men imorgon återkommer jag förhoppningsvis.

Huvudet har vart på snurr nu några dagar men det blir bättre och bättre. Dock kommer jag inte sätta mig upp på King något denna veckan, men om jag känner mig lika bra imorgon som jag gjort idag så kommer jag ta ut och tömköra han lite eftersom ingen annan vågat sitta upp. Och nej, King är inte farlig för att jag flög av.. Jag tog mig en ordentlig strid med han, lite 5års trots och ja, han sköt, svängde och jag fortsatte rakt fram. Sedan hade jag bara en otrolig otur och hamnade med bakhuvudet före. 

Dock kan jag inte stå på benen utan alvedon än men det ska nog snart bli bättre. Jag är piggare och piggare! :D
Och tro det eller ej men nu när jag verkligen inte fått rida så har ju ridsuget vart större än någonsin! :)
Igår var det tävlingsmöte där det beslutades att King kommer gå div 2 i vår, SPÄNNANDE och sedan har jag faktist anmält till min första tävling (a) Redan nästa helg... Så tro fan att ridsuget är större än någonsin..
Det är en LA:1a i Jönköping så vi ber en bön om att King lär sig rygga på 1 vecka. haha, nej men det är bara träning och vi ska komma runt programmet utan några dundermissar förhoppningsvis.

Men skallebanken börjar tillta nu, den tycker väl att jag sett datorskärmen för mycket så jag ska slänga i mig en alvedon eller två och hoppas på en god natts sömn nu. Men först en bild på underbara Pinglan.. Min fina fina nordsvensk ♥


'




ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer
Postat av: Mli

We love Pingles ! <3

2011-02-18 @ 09:30:18
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0