kaffe kaffe kaffe

Hej på er :)
Kom hem för en stund sen men har kollat runt lite på alla andra bloggar.. Läser ca 10 bloggar dagligen faktist, både lite mindre och lite större!

Läkarbesöket gick väl sådär.. Han tror inte att det är något allvarligt men ska bli kallad till röntgen, kallad till sjukgymnast och sedan få ett intyg som jag kan ha med mig till arbetsförmedlingen om att jag inte kan göra något tungt arbete för ryggen vilket blir att jag kanjobba med.... Inget? ;) haha
Nej men förhoppningsvis så löser det sig med ryggen så småning om.. Ikväll när mammsen kommer hem blir det att ansöka om be-korts tillstånd och sedan anmäla till högskoleprovet, YEY.. its moving forward!

Idag var tanken att jag skulle rida men det blåser storm och snöar vilket blir snöstorm. HA HA nej men ah, så får faktist se om jag och King vill ge oss ut.. Känns inte så lovande just nu faktist, gör det verkligen inte! Men nu ska jag fortsätta med mina samtal så hörs vi senare.. :D




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0