jag ger järnet..

God kväll :)
Jaja jag vet, bad update! Men har haft fullt upp idag fast ändå inte som vanligt ;) haha. 
Men har vart hos Marielle fram tills typ 3 då jag åkte hem och gjorde stallet.. 
Longering stod det på schemat för King idag. Gik sådär då har ja, lyssnar lite dåligt på mig och älgar iväg och då slirade han och halkade runt lite väl mycket i paddocken idag. 
Så blev ett väldigt lugnt pass och gick lite mer med han istället.. Så söt han är och följer efter en som en hund :) haha!

Nu är jag tillbaka hos Marielle och ska passa Melissa för hon ska snart vidare emot Alingsås och kommer hem imorgon eftermiddag någon gång så räkna med dålig update imorgon också men kika in, vem vet.. Jag kanske överraskar?

haha, blir inga bilder nu iaf för mitt mobila internet är så segt.. Så ja ni får helt enkelt vänta tills imorgon! :D





PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0