its not a heartache..

godmorgon allesammans! :)
På 1 timme och 22 minuter som jag då vart vaken har jag hunnit plocka ögonbrynen, lunchfodra hästarna, släppa ut hästarna, läsa alla bloggar jag läser och äta en hel del glass! :)
Dock är huvudvärken värre idag och det bankar på ganska bra faktist.. TROTS alvedon.. :(
Men ska försöka ha så bra update som möjligt ändå såklart! :)

Något jag då måste fråga er är; ÄR DET NÅGON SOM ÄR BRA PÅ ATT GÖRA EN DESIGN OCH HEADER OCH KÄNNER SIG SUGEN ÖVER ATT GÖRA EN TILL MIG? :)

Jag suger nämnligen på det och tänker faktist inte ens försöka för jag fattar NOLL! :)

Men jag ska lägga mig och vila lite nu så hörs vi senare.. 





ALL MY LOVE // K ♥

Kommentarer
Postat av: Mli

Det får du jättegärna göra ! :D Du kan skicka dem till mailen ovan ;)

2011-02-18 @ 15:02:10
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0