I dont mind it, I dont mind at all.

god kväll kära läsare! :)
har spenderat kvällen hos marielle framför film, därav den dåliga updaten!
Har heller inte kommit något inägg med min idé men kommer nog imorgon ska ni se.. 

På tal om imorgon så är imorgon en väldigt fullspäckad dag.
Börjar med utsläpp av hästar, vidare till ett läkarbesök, kaffe med marielle och lotta, ringa alla samtal jag inte ringde idag, rida + mocka + göra mat, innebandy match för att se Grästorp åka på pisk och bli sylta som pontus även tycker att jag ska bli och sedan får vi se vad kvällen erbjuder! Så ja, där emellan ska jag hinna blogga också :P haha! Men datorn är ju med mig överallt så det ska nog inte bli några problem hoppas jag :D

Men ni får ursäkta det tråkiga inlägget men bjuder på en bild iaf så ska jag sova nu.. Tidigt imorgon!



Balen i 9an. Jag i den guldaktiga klänningen. 
Marielle på min högra sida och Lotta på den vänstra. Mina töööser de ;) <3




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0