Good Morning Sunshine!

GodMorgon :)
VILLKEN UNDERBAR DAG?!
Tycker inte ni det med? Här bjuds det på solsken och mysväder ute idag. Synd att det fortfarande är isigt och så på vägarna för annars hade det ju vart en perfekt dag för en uteritt! :)

Nu har jag iallafall skäppt ut hästarna och ätit frukost och just nu sitter jag med en kaffe kopp och njuter framför ett yt klipp på allas vår käre Moorlands Totilas. :) Jag måste erkänna att Matthias Rath är absolut värd den hästen även om jag självklart tycker Edward ska rida men MAtthias har gjort ett fantastiskt arbete. Jaja, det är lite små missar här och där och lite saker behöver finjusteras men what a heck? Killen har knappt haft han länge! Jag ställer mig upp och bugar och bockar med stora applåder för Matthias, detta ska bli spännande att följa i framtiden! :)

Men nu ska jag fortsätta dricka mitt kaffe och kolla på ponnyakuten :) Så hörs vi senare. 









PUSS PÅ ER ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0