freeeeeeezzzzzzing

fy tusan vilket väder va! Blev absolut ingen ridning för det är verkligen snöstorm här nu :s
Men blev så lycklig av att se King och Kavat leka som tokar ute i hagen.. Dom har gjort det nu i typ 4 dagar i sträck.. Skönt att veta att även fast jag inte rider så leker och springer mina tokar av sig lite iaf.. Så slipper man ha dåligt samvete över att man inte rider.. Eller ah, jätte dåligt samvete iaf.. :)

Nu hade jag tänkt mig att sätta och göra några inlägg med horses - now and then åt er som ni kan få under kvällen eftersom vid 7 tiden drar jag iväg på innebandy och efter det blir det Lotta :)
Så vi hörs nog innan jag drar men om vi inte gör det så får ni ha en underbar fredagskväll.. 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0