big time boooooom

Hej Hej Hej och åter hej :)
Nu är jag inne från stallet och bror var jääätte snäll och fotade idag med så nu kommer nu få en riktig bild bomb :)
Idag stod termometern på - 16 grader när jag skulle ut men solen har lyst så gud vilket underbart väder det har vart! Men dock åkte tjocka vinter jackan och termobrallerna på så ja jag ser ut som en liten knubbis, men visst är det charmigt!
haha, men titta och njut och se vilken fin och underbar häst jag har! :)









ignorera att jag ligger halvt bakåtlutad och försöker få igenom en halvhalt. Titta istället på min bäbis underbara steg






















lång och låg. bäbis kan :)





åååh. Man blir så lycklig av att kolla på alla bilder och faktist inse att "gud denna vackra lilla söta sak är faktist min". :)
Men nu blir det duschen som väntar på mig för jag STINKER verkligen och sedan ska jag dra mig emot Lotta och Marielle eller ah höra om dom är lika sugna på kaffe och skitsnack som mig ;)




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Mli

Fin han är :D

2011-02-12 @ 13:52:58
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/
Postat av: Mli

Sv: Haha, ja det kommer väl någon dag ;)



Sunnie vilar nu eftersom jag inte har någonstans att rida. Det var ju snöfritt på vägarna typ 2 dagar och då passade jag på att skritta men nu är det ju svinkallt och snö igen -.-



Jag hojtar, jag lovar ! ;)

2011-02-12 @ 14:12:19
URL: http://mlishastblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0