Baby you´re a firework

JAG LEVER JAG LEVER så det är lugnt assa, jag är inte död.. Inte på riktigt iaf.
Jag har faktist haft ännu en sådanhär fullt upp dag med inget att göra. Och nej jag förstår egentligen inte ens själv hur det går ihop med det gör det. :)

Idag har jag nämerligen passat Melissa! Så dagen har bjudit på skratt, massa kaffe hos Lotta, promenad till ica med lotta, skitsnack med lotta osv osv. 
Vid halv 4 tiden åkte jag och Melissa hemåt för att mocka bajs och göra mat åt King och då var min kära syster snäll att passa henne så det gick lite snabbare i stallet. Sedan blev det mat; Spagetti, köttfärssås och böner vilket var helt klart godkänt av Melissa, haha! :) Och nu under kvällen har jag och Lotta tatt oss i kragen och faktist gått på body pump, WOHO! Vi ska börja köra riktigt hårt nu. Skaffa gymkort och träna 2 - 3 ggr i veckan, duktigtduktigt. Så ja, min dag har vart full fast ändå tom.
Jag räknar med fet träningsvärk imorgon så förbered er på lite gnällande ;) haha!

NU är jag äntligen hemma hos det trådlösa internetet iaf så här kommer bilderna från när jag red King igen så njut :)















































Ja, som sagt.. En del bilder men hopas ni njuter! :)
Släng gärna in en kommentar! Så nu ska jag vila alla muskler jag har och kolla gossip girl och one tree hill så hörs vi kanske senare eller imorgon. 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0