you spin my head right round..

hjärnan fungerar inte idag..
Hade egentligen tänkt borsta alla hästar nu innan halv 11 när jag kommer åt ridhuset men kände att jag behövde en paus.. Bara sätta mig ner, bara ta det lugnt och sluta tänka.. Ingen idé att tänka för hjärnan har lagt av, kommer inte fram till något vettigt eller något alls..

Alla frågar vad som kommer hända, kommer du får göra ditt och datt men JAG VET INTE... Jag har ingen aning..

Camilla ramlade alltså av en 3årig hingst igår, hade sedan några lektioner efter det, körde bil hem, fodrade hästarna, gick in och åt mat, duschade och skulle sedan sova men kunde inte ligga ner så hon och stefan åkte till akuten där dom röntgade och det visade sig att det var en fraktur i 5 halskotan.. 
Så just nu ligger hon i en ställning och får inte röra sig minsta lilla... Som bäst så är hon på benen om 14 dagar igen och som värst som kommer hon aldrig mer kunna rida vilket gör att jag blir arbetslös :( 
Men just nu håller det på att bestämmas om hon ska skickas till Stockholm och opereras eller om hon ska gå med ställning ett x antal veckor.. 
Ingen vet något och alla vill ha svar...

Det ända jag vet just nu är att jag ska rida 5 hästar, skritta 1, longera 1 och gå ut och gå med 1.. Hela min dag är fullspäckad så som jag sa tidigare, jag tar emot all hjälp jag kan få.
Och självklart kom vincent just nu också, den hunden jag ska passa tills på tisdag.. Men han är ju så gammal så han ska inte vara några problem ;) Sätta in han i en box så får han vara där när jag rider :D

Men nu vet jag faktist inte vad jag ska skriva ner för nu pladdrar jag bara på eftersom hjärnan inte fungerar så vi hörs senare...




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0