you know you make me smile

Har nyss ätit middag, blev gulschsoppa med chreme fresh! Mycket, mycket gott :D
Efteråt så har vi bara suttit och snackat skit och skrattat så man fick ont i magen...

På fredag lir det kräftskiva har, GOTTGOTTGOTT :D kommer bli galet, tro mig, haha!

På söndag kommer det bli galet stressigt.. Är som sagt 3 hästar som ska gå championatet, King 08.20, Kakan 13.50 och Ozzy 17.00. Så Kommer åka med King på morgonen för att sedan åka direkt hem med honom när han startat och hämta kakan och ozzy och sedan åka tillbaka... Sedan har man 3 andra hästar hemma man ska ta hand om också :S det ska ju mockas, fodras, släppas ut osv.. Kommer bli en ruskigt lång dag men otroligt roligt och lärorikt. Ser faktist fram emot det :D


Så hela veckan är det fullt upp med hårdträning... Camilla kommer sitta med hela tiden så nu jävlar ska jag blir GRYM på att rida :P Tänk er liksom 5-6 timmars träning VARJE dag, det är inte illa :D

Men nu ska jag fortsätta titta på idol, vad tycker ni om idol? Själv ÄLSKAR jag det, iaf auditions, vissa kan man inte sluta skratta åt... Självklart är det elakt att sitta och skratta åt andra men dom ger sig in i leken och då får dom leken tåla :)



PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0