you can sleep when you are dead...

åååååååh..... 

äntligen klar i stallet, hela kroppen känns tung, jag är en riktig lortgris och fötterna värker...
Jag är överlycklig över att amelie kommer ikväll och hjälper mig.. Det är självklart jätte roligt att få rida alla hästar och allt sånt men jag saknar Camilla och hon är verkligen inte värd detta... Hoppas hon blir bra, helt bra! Annars får man börja se sig om efter ett nytt jobb.. Men nu ska vi inte ta ut händelserna i förväg.

Bloggandet har blivit lidande idag eftersom jag har haft FULLT UPP! och det kommer få bli lidande lite mer idag för nu ska jag bara lägga mig ner i min säng och kolla på film... Känner jag jag typ är värd det..

men imorgon hörs vi på riktigt igen.. 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0