The fairytale gone bad

ÄNTLIGEN, är vi klara med allt :D Har iofs haft en riktigt slappdag men ändå. :P 

Zlatan och Kakan gick bra idag.. Väldigt bra faktist, jag börjar äntligen hitta knapparna på Zlatan och Kakan stannade inte en ända gång! :D:D Han har blivit så duktig, förstod verkligen när vi läxade upp han att det var slut på lekandet.. Känns mycket bättre i hjärta och själ att inte behöva banka på han för att han stannar och sparkar utan att bara sitta och berömma han för att han är så duktig och går framåt!
Så jag tycker bara det var bra att vara riktigt hård/elak emot han en dag och sedan bara kunna vara snäll! Det är min åsikt.. VAD ÄR ER?

en liten sak jag undrat är hur många av er som läser är hästfolk och hur många av er är "vanligt"folk? Kan vara kul att veta, har en känsla av att det är mest häst folk, eller? Kommentera en liten kommentar och berätta :D

Ensak jag vill
HISSA idag är min mamma! Jag vet att hon läser mig blogg och jag måste bara berätta vilken underbar person hon är.. Hon ställer alltid upp och har alltid gjort även om man som yngre kanske inte förstod det lika bra och då inte uppskattade det lika mycket men när man väl växt upp så inser man hur mycket ens föräldrar gör för en och nu så HISSAR jag mamma :D Som t.ex. när hon kom upp förra helgen för att få gå upp tidigt, skjutsa till tävling, stå ut med en nervös Karin Hallén (ni som känner mig vet att när jag är nervös snackar jag hela tiden, blir lätt irriterad på mamma fast hon bara vill väl, jag kan bli bitchig av mig och vara allmänt irriterande själv) men det gjorde hon för mig och jag uppskattar det otroligt, hon (och självklart pappa) köpte mig en häst som inte var av det billigaste slaget och dom finns alltid där, jag kan alltid ringa, jag kan alltid komma hem och jag välkomnas alltid av en stor kram och massa kärlek. Tack mamma för att du finns!! JAG ÄLSKAR DIG

en bild på min älskade mamma och syster ♥



Annars så har jag faktist inte så mycket mer att berätta nu.. Min moped har börjar leka motorcykel igen och jag hittar inget fel (nej jag kan inget om mopeder men ser ifall något ramlat av) så får väl be stefan kolla så jag kan bli moppetyffing igen, det gillas :P



Men men, ska kolla klart på the patriot nu... 




PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer
Postat av: Line

nej karin, inte hästfolk, FÄSTFOLK! ;)

2010-09-14 @ 19:14:13
Postat av: Karin

SV: we partey all night long ;)

2010-09-14 @ 19:34:52
Postat av: Lovisa

HÄSTFOLK..... definitivt inte vanlig iaf hihihihi;D wohooo hissa mamma!!!

2010-09-14 @ 21:52:16
Postat av: Joachimdaniela

I AM HAPPY TO BE HERE IN THIS GUESTBOOK LEEP ALL YOUR GOOD WORK MOVING OK.

2011-02-09 @ 13:58:07
URL: http://joachimdaniela.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0