tainted love

jag är klar i stallet och sitter i min säng och har äntligen fått igång datorn eller rättare sagt internet igen.. Jag är riktigt teknisk när jag lägger den sidan till ;) haha!
Igår hade jag ett roligt snack med familjen och berättade en rolig sak ur dassboken (som förövrigt borde få nobellpris eller något, den är ju SÅ ROLIG!) så tänkte vidarebefodra den till er.. 

10 olika sätt att skapa din egen diet är överskriften!

  1. Om du äter något och ingen ser dig så får du inte i dig några kalorier
  2. Om du äter en godis bit samtidigt som du dricker en sockerfri läsk så får du inte i dig några kalorier eftersom den sockerfria läsken slår ut godisets kalorier
  3. Det som du äter tillsammans med en kompis räknad bara hälften av
  4. Mat som används i medicinskt syfte räkas ej, så som avstressande chips, en kvällskopp varm chocklad, ett glas konjak ( eller som pappa sa, en flaska konjak) eller lördagsgodis
  5. SKAFFA DIG FETA VÄNNER SÅ SER DU SMALARE UT (den bästa av dom alla)
  6. Mat och godis som intages på bio räknas inte eftersom det är en del av underhållnings paketet
  7. Delar av kakor innehåller inga kalorier eftersom kalorierna ramlar ur kakan när du delar den
  8. Nattamat är bra för dig eftersom kylskåpets lampa inte är tillräckligt stark för att visa kalorierna vägen till den maten du plockar åt dig
  9. Allt som är iskallt och kommer direkt från frysen innehåller inga kalorier eftersom dom fryst ihjäl
  10. Mat som har samma färg har samma antal kalorier såsom spenat och päronglass och championer och vit chocklad



    Sååå, det var alltså tipsen till alla er som bantar och bantar och bantar och bantar.. (jag syftar inte bara på dig mamma :P) Men nu ska jag kolla på Gossipgirl, den nya säsongen som äntligen kommit! och göra min fina godisskål sällskap igen.. Väntar för tillfället på att herr och fru toll ska komma hem så man kan få lite maaaat, sedan vid 21.30 väntar VM i dressyr igen :D:D:D JIPPIE :D Så vi hörs senare kanske annars säger jag god natt och ......




    PUSS PÅ ER ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0